Nouryon nieuwe hoofdsponsor Schouwburg Datum November 9, 2018

Nouryon Deventer, voorheen AkzoNobel Specialty Chemicals, heeft kenbaar gemaakt dat het vanaf het seizoen 2018-2019 de nieuwe hoofdsponsor is van de Deventer Schouwburg.
Nouryon vindt het belangrijk om de verbintenis met de stad Deventer ook op cultureel vlak vorm te geven
.

Marcel Schreuder Goedheijt, locatiedirecteur zegt:
“Voor onze locatie is maatschappelijke betrokkenheid, alsmede partnership, innovatie en duurzaamheid belangrijk en dat gaan we een eigen plaats geven in de samenwerking tussen Nouryon en de Deventer Schouwburg”

De Deventer Schouwburg is verheugd met het feit dat de positie van hoofdsponsor vanaf seizoen 2018-2019 is ingevuld.

Directeur Alex Kühne zegt:
“Middels deze bijdrage van Nouryon zijn wij in staat onze maatschappelijke projecten mede te financieren. De Deventer Schouwburg als Podium van de Stad krijgt een volwaardige impuls. We zijn blij dat Nouryon deze stedelijke verantwoordelijkheid neemt en verheugen ons op een goede samenwerking.”

Nouryon is een verbintenis aangegaan voor de komende twee theaterseizoenen.
Dankzij sponsoring kan de Deventer Schouwburg tal van ambities waarmaken. Bedrijven uiten hun maatschappelijke verantwoordelijkheid door hun samenwerking met de Schouwburg. “Kunst en Zaken” gaan prima samen. De Deventer Schouwburg is een betrouwbare partner in communicatie en productie. Voor al haar sponsoren maakt zij programma’s op maat. De Schouwburg is trots op het vertrouwen dat zij ontvangt.

Foto: facebook Deventer Schouwburg